FAQ
-
Який час обробки мого замовлення?
Всі замовлення оформляються у робочий час згідно з регламентом роботи нашого інтернет магазину:
Пн-Пт: 11:00 - 18:00
Сб: 11:00 - 17:00
Нд: вихідний(замовлення приймаються, але відправка з понеділка)
Візьміть до уваги - у зв'язку з військовим становищем в Україні, постійними повітряними атаками, відключенням світла та переодичними проблемами зі зв'язком: замовлення можуть оброблятися із затримкою, але ми обов'язково обробимо кожне ваше замовлення! -
Яка вартість доставки?
Всі замовлення ми надсилаємо службою доставки Нова пошта. Вартість доставки згідно з тарифами Нової пошти.
Комісію за післяплату: 20грн. +2% вартості замовлення. -
Чи можу я забрати замовлення самовивізом?
Ми інтернет магазин і у нас на жаль немає точки видачі, тому всі замовлення відправляються виключником службою для доставки Нова пошта.
-
Як дізнатися про статус мого замовлення?
Статус свого замовлення ви можете побачити у своєму особистому кабінеті, для цього потрібно зареєструватися на сайті (це дуже зручно і тому ця дія важлива).
А також всю інформацію щодо зміни статусу замовлення ми надсилаємо не електронну пошту, вказану у вашому замовленні (це є важливо, щоб вона була актуальною). -
Чому мені не передзвонюють?
Ми обов'язково передзвонюємо на ваше замовлення в таких випадках:
- якщо замовлення надійшло в перші від нового клієнта
- якщо по замовленню є якісь питання (закінчился товар по замовленню або обговорення коментаря до замовлення) або не вся інформація про покупця вказана.Якщо на замовлення немає жодних питань і клієнт є постійним, то замовлення оформляється автоматично і всі зміни статусу замовлення ви можете побачити у своєму особистому кабінеті. А також усі зміни щодо статусу замовлення ми надсилаємо вам автоматично на електронну пошту, вказану у вашому замовленні.
Ми дуже цінуємо ваш і наш час, тому не будемо його віднімати.
FAQ ( Frequently Asked Questions ) - це інформаційний розділ на сайті , в якому компанії дає відповіді на найбільш популярні питання.